sunnuntai 2. elokuuta 2015

Kuka olen?

Moikka vaan kaikille! :) 
Pitkän tauon jälkeen päätin poistaa vanhan blogini ja tehdä uuden. Muistaakohan kukaan enää edellistä tylsää blogiani? :'D
Nyt on kuitenkin aika aloittaa alusta ~

Mä olen Tiina Mäkelä ja asun Kuopiossa.
Olen kotoisin Satakunnasta, mutta muutin Kuopioon opiskelemaan.
Olen syntynyt vuonna 1999.
Olen 159 cm pitkä.
 Harrastan muun muassa pianon soittoa, laulamista, kuntoilua ja valokuvaamista.
Pidän myös piirtämisestä ja ruuanlaitosta, mutta en laskisi niitä kuitenkaan harrastuksiini :D.
Mulla on oma kissa nimeltä Musu. Mususta tulee varmasti jossain kohtaa ihan oma postaus!

Listaan myös hiukan mun suosikkeja tässä postauksessa, koska no kertoohan sekin hiukan minusta :D

Väri: pinkki
Artisti/bändi: Robin
Biisi: Haluan sun palaavan
Eläin: kissa
 Sarja: Salatut elämät
Limsa: Pepsi Next
Vuodenaika: kevät
Näyttelijä: Channing Tatum
Jäätelö: lakritsijäätelö
Oppiaine: musiikki
Kieli: englanti
Kukka: ruusu
Elokuva: Paper Towns
Kasvi: kaktus
Hedelmä: vihreä omena
Marja: mansikka
Treeni: pakaralihas
Soitin: piano
Vaatekappale: mekko
Sisustuselementti: koristetyynyt

Olipa muuten harvinaisen vaikea keksiä osa noista :D!
Tulevaisuudessa on tulossa postauksia vähintään kerran viikossa. Aiheita mulla on pää täynnä, mutta otan todella mielelläni niitä vastaan myös teiltä! x)
Loppuun vielä muutama kuvaa :)








Kiitos kaikille lukijoille!<3 
Seuraavaa postausta on tulossa aivan lähipäivinä. :)

Follow me:
Instagram: tindeeh_
snapchat: tinzzzuuuh
kik: tinzzuuh

Mukavaa päivänjatkoa kaikille <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti